Digitālie risinājumi, kas savieno uzņēmēju un viņa klientu

Posted on Posted in e-komercija

digitālie risinājumiJa agrāk tirgus placis bija tā vieta, kur satikās pārdevējs un pircējs, abi varēja diskutēt, apspriest cenas, produkta kvalitāti un noskaidrot aktuālos jautājumus, tad šodien tirgus tradiconālā izpratnē vairs lielākoties neieņem tādu vietu. Tagad ir virtuālā vide, kurā notiek gandrīz viss, kas saistīts ar pirkšanu un pārdošanu. Dažādi digitālie risinājumi savieno abas puses, rada vajadzīgos kanālus, iespējas un sadarbības formas, kas ļauj nonākt pie vēlamā rezultāta — pircējiem atrast nepieciešamo preci vai pakalpojumu, bet uzņēmējam sastapt savu mērķauditoriju un vērtīgos klientus.

 

 

 

  • Uzņēmuma mājaslapa

 

Viena no pašām fundamentālākajām digitālajām platformām, kas ļauj kvalitatīvi satikties uzņēmājam un viņa klientam, ir tieši mājaslapa. Tas ir ilgtermiņā un kvalitātē balstīs risinājums, kas ļauj dalīties ar informāciju, stāstīt par savu produktu vai pakalpojumu, radīt zīmola tēlu un stāstīt tā stāstu.

To visu gan varētu izdarīt arī citos veidos, tomēr tik lielā apjomā auditoriju sasniedz tieši profesionāla un pamanāma mājaslapa. Un šeit būtiski ir tas, ka sākumā ieguldīts lielāks darbs un pēc tam regulāra uzraudzība, optimizācija ļauj gūt labumu visu laiku. Ja mājaslapa ir ar kvalitatīvu saturu, ar pārdomātiem tehniskajiem risinājumiem, ar augstu apmeklējuma statistiku, tad tā ir liela veiksme un balsts uzņēmumam.

 

  • Konti sociālajos tīklos

 

Aizvien pieaug nozīme tam, vai un kāds ir uzņēmuma sociālo tīklu konts. Ck tas ir aktīvs, cik tā darbības ir stratēģiski pārdomātas un saturs uzrunājošs? Un jautājums par šāda konta nepieciešamību pat nav apspriežams, jo šobrīd, kad digitālā vide ir tik būtiska uzņēmējdarbības panākumu gūšanā, tas ir pašsaprotams un loģisks solis.

Sociālo tīklu konts ir viena no uzņēmuma vizītkartēm. Tāpat kā mājaslapa. Un šobrīd varētu pat teikt, ka sociālo tīklu konts bieži vien ir pirmais, ar ko sastopas potenciālais klients. Un tieši no sociālajiem tīkiem tiek aizvadīts uz reālo mājaslapu. Tāpēc abas šīs pozīcijas vajadzētu gudri sasaistīt, vienmēr šīs saites uzturēt aktīvas, lai gūtu pēc iespējas lielāku labumu. Par mājaslapas eksistenci jau tāpat vien nezinošs klients nevar uzzināt. Lapai pašai viņam ir “jāielec”  sejā. To var izdarīt, ja parūpējas par labu pozīciju organisko meklējumu sarakstos, kā arī izveido pamanāmu sociālo tīklu kontu, kas aizved uz šo lapu.

 

  • Reklāma internetā

 

Viss ir savstarpēji saistīts. It īpaši digitālajā vidē. Lai gan šajā punktā tēma ir reklāma internetā, vienalga atkal nonāksim pie sociālo tīklu kontiem un mājaslapas. Jo… Reklāma vienmēr ir jāpiesaista kādai no šīm platformām. Piemēram, AdWords reklāma internetā automātiski aizved uz mājaslapu vai interneta veikalu, kur jau ir acu priekšā konkrētais piedāvājums izvērstā veidā.

Reklāma ir āķis, kuram jāaizved potenciālais klients uz īsto vietu. Tāpēc reklāmas aktvitātes ir nepieciešamas. Tām jābūt stratēģiski pārdomātām un kvalitatīvām, tāpēc atmaksājas piesaistīt digitālās reklāmas speciālistus. Nav svarīgi, kas jāreklamē, kaut vai līmlentas, bet tas ir jāizdara labi. Citādi tā ir tikai naudas un laika tērēšana. Arī līmlentas tagad pērk tieši internetā, tāpēc nedrīkst aizmirst par šo aktivitāšu nozīmīgumu.

 

  • Interneta veikals

 

Arī interneta veikals ir cieši sasaistīts ar visiem iepriekšējiem punktiem. Tie viens otru papildina, atbalsta, aktualizē. Notiek tāda aktīva mijiedarbība. Ja uzņēmējdarbības specifika ir konkrētu preču tidzniecība, tad interneta veikals ir ļoti būtiska platforma, bez kuras nevarēs iztikt. Patērētāji tagad ir tik izlutināti ar iespēju visu nopirkt ar dažu klikšķu palīdzību, ka noteikti nespēs saprast, kāpēc šis uzņēmums nepiedāvā iepirkšanos tiešsaistes veikalā. Un tad savu uzvaru var svinēt konkurenti, kuriem ir labs un ērts interneta veikals, kas piedāvā apskatīt un pasūtīt visas preces, neizejot no mājām.

 

Leave a Reply