Kad reklāmu ieraugi īstajā brīdī

Posted on Posted in Vispārīgs

reklāmaMani tāpat kā daudzus citus cilvēkus kaitina reklāmas. Gan televīzijā, gan presē, gan interneta vidē. Pēdējā vieta tagad kļuvusi par galveno, kur nākas sastapties ar reklāmām, jo pat televīzijas operatori piedāvā dažādas funkcijas, kas ļauj apiet garos reklāmu rullīšus, jo reizēm pat nākas aizmirstas, ko īsti skaties.

Internetā reklāmu ir ļoti daudz, tās piekļūst mums dažādos veidos. Es parasti izmantoju visas opcijas, kas ļauj samazināt reklāmu īpatsvaru manos ekrānos un arī sociālo tīklu kontos, tomēr pilnībā jau tas nav izdarāms. Un varbūt pat nevajag. Jo pēdējā laikā pozitīvi vērtēju tendenci, ka reklāmdevēji rūpīgāk piemeklē savām reklāmām auditoriju. Tas nozīmē, ka manā redzeslokā nonāk tās reklāmas, kas saistītas ar manām interesēm. Tiek arī izmantota tā informācija, kas iegūta no manis kā Google meklētāja lietotāja.

 

Kas meklē, tas atrod

Es šad tad iepērkos internetā, arī meklēju dažādu informāciju. Tāpēc atstāju tādas kā digitālās pēdas, ko piefiksē Google. Un tas palīdz piemeklēt reklāmu saturu tieši man. Protams, ka ne visās situācijās tas man ir aktuāli, jo var būt, ka to, ko esmu meklējusi un atradusi, vairs nākamajā dienā un turpmāk neuzskatu par aktuālu. Bet gadās, kad tieši manu meklējumu rezultātā ātri vien acu priekšā nonāk īstā reklāma internetā.

Internets zina, kas man vajadzīgs

Tad, ja nesen esmu Google meklētājā skatījusies kādu konkrētu informāciju un mājaslapas, tad pēc tam šī informācija ietekmēs gan reklāmu saturu, gan citu informāciju, kas var nonākt manu sociālo tīklu ziņu lentēs. Pēdējā aktuālā tēma, par ko vairākas dienas internetā meklēju informāciju, bija ginekoloģiskā ultrasonogrāfija, jo man vajadzēja veikt pārbaudes, ko nozīmēja mans ginekologs. Viņa praksē šāds pakalpojums nebija pieejams, tāpēc skatījos, kur citur pieejama kvalitatīva ultrasonogrāfija. Man svarīgi bija atrast vietu, kur es varētu saņemt precīzus un izsmeļošus rezultātus no kompetenta speciālista.

Un tad, kad biju izskatījusi dažādas mājaslapas un arī meklētājā vairākas reizes izmantojusi attiecīgo atslēgvārdu, tad nākamajās dienās manas ziņu lentes un datorekrānu pārpludināja reklāmas internetā ar saturu, kas atbilda manis meklētajam. Mani tas gan kaitināja, gan saistīja, jo daža reklāma internetā tiešām šķita tā vērta, lai paskatītos sīkāk, kas teikts mājaslapā, uz kuru aizved reklāma. Un tā reklāma internetā aizveda mani pie tā pakalpojuma, kas atbilst manām vajadzībām un prasībām. Es nonācu klīnikā “Vasaraudze”, kas specializējas ginekoloģijā un vēl citos veselības aprūpes aspektos, garantējos mūsdienīgāko un kvalitatīvāko aprūpi. Pēc diagnostikas biju ļoti apmierināta ar visu, ko tur piedzīvoju, jo jutu, ka padomāts par katru sīkumu, kas attiecas uz pacientu labsajūtu.

Kā reklāma mūs atrod?

Google ir izveidojis plašu un sarežģitu algoritmu, kas ļauj pēc iespējas precīzi savienot īstos cilvēkus ar īstajām reklāmām. Lai tas notiktu, darbs jāiegulda arī profesionālas reklāmas izveidē un tās parametru definēšanā, jo tikai tad Google algoritms spēs to nogādāt tieši pie tiem interneta lietotājiem, kuriem tagad šis piedāvājums ir tiešām aktuāls.

Leave a Reply