Pieteikties pie ārsta bez zvana uz reģistratūru

Posted on Posted in Finanses, Investīcijas, Kredīti

pieteikties-ārsta-vizītei-internetāLielāko savas dzīves daļu esmu pie ārstiem pieteikusies, zvanot vai dodoties uz medicīnas iestādes reģistratūru. Un tas vienmēr prasījis gana daudz pacietības, jo rindas un nemitīgi aizņemta telefona līnija jau ir norma šajā nozarē. Tāpēc es ļoti priecājos, kad palēnām vairums iestāžu sāka piedāvāt iespēju pieteikties pie ārsta arī digitālajā vidē. Var sūtīt e-pastu vai aizpildīt reģistrācijas formu mājaslapā.

Man tas tiešām patīk un ir ērti, jo tā izvairos no negatīvām emocijām, kas bija klātesošas, kad vajadzēja izturēt dienu, kurā uz reģistratūru zvanīju jau desmitiem reižu. Galu galā gaidīšanu pārtraucu, bet telefona rēķinā tas viss atspoguļojās ar pamatīgām summām.

Jāsaka, ka kopš tā laika, kad man aktuālās iestādes ir ieviešušas digitālā pieraksta iespēju, ne reizi neesmu centusies sazvanīt reģistratūru. Un esmu arī visus savu radiniekus iedrošinājusi izmantot šādu pieraksta iespēju, jo zinu, ka arī viņi nevar izturēt šīs mūžam aizņemtās tālruņa līnijas.

Nebojā dienu ar gaidīšanu rindā vai aizņemtu tālruņa līniju

aizņemts-ārsta-telefonsTo pozitīvu iespaidu, ko sniedz iespēja pie ārsta pierakstīties internetā, es īpaši izjutu nesen, kad gaidīju mazuli. Es biju stingri apņēmusies izvairīties no negatīvām emocijām, stresa un satraukuma, tāpēc savu apkārtējo vidi un ikdienas režīmu attiecīgi arī tam pakārtoju. Man negribējās speciāli braukt uz klīniku, lai pierakstītos pie ginekologa. Bet zvani lielākoties beidzās ar monotonu atvainošanos, ka šobrīd operators ir aizņemts. Tāpēc es to pat nemēģināju, bet izmantoju mājaslapā pieejamo pieraksta formu. Tās aizpildīšana man aizņēma vien dažas sekundes. Un jau tās pašas dienas laikā saņēmu zvanu vai e-pastu no klīnika, kur bija precizēts vizītes laiks.

Drīz jau aktuāla kļuva arī regulāra ultrasonogrāfija, lai sekotu līdzi mazuļa attīstībai. Ultrasonogrāfija grūtniecēm ir ļoti svarīga, jo ļauj tiešām gūt apstiprinājumu tam, ka ar mazo viss ir kārtībā. Tāpēc es zināju, ka gribu, lai ultrasonogrāfija notiek ar vislabāko aparatūru pie labiem speciālistiem.

Internetā īstās lietas pašas tevi atrod

Kad gribēju uzzināt, kur pieejama mūsdienīga un precīza ultrasonogrāfija, protams, ka izmantoju interneta sniegtās iespējas. Pietika ar dažiem maniem signāliem, lai Google pati zinātu, kas tālāk darāms. Tuvākajā laikā tā reklāma internetā, kas parādījās manā redzeslokā, bieži vien bija saistīta ar piedāvājumiem apmeklēt klīnikas, kur par izdevīgām cenām pieejama ultrasonogrāfija, ko veic ar jaunākās paaudzes aparatūru. Reklāma internetā arī man aizveda pie īstajiem speciālistiem. Un viss bija tik vienkārši — ar vienu klikšķi no reklāmas jau biju klīnikas mājaslapā, bet vēl pēc dažām minūtēm jau biju nosūtījusi aizpildītu pieteikumu, lai tiktu uz ultrasonogrāfiju.

Tas, ka medicīnas iestādes arvien vairāk izmanto digitālo vidi, ir pozitīvi, jo tādā veidā pie cilvēkiem nonāk vairāk aktuālās informācijas. Mājaslapā var ievietot ne tikai pacientiem aktuālu, bet arī izglītojošu informāciju, kas ļauj ikvienam pacientam kļūt zinošākam un atbildīgākam attiecībā pret savu veselību. Digitālā vide ir ikdiena gandrīz katram iedzīvotājam, tāpēc arī veselības aprūpes jomai tas jāizmanto, lai tiešāk un aktīvāk uzrunāt pacientus, piedāvātu ērtākas komunikācijas iespējas.

Jaunākajai paaudzei jau tā ir norma, bet pavisam ātri pie tā pierod arī vecāka gadagājuma cilvēki. Un šādā veidā arī tiek atslogotas telefonu līnijas, lai tie, kuriem nav pieejams interents, tomēr varētu ātrāk sazvanīt reģistratūru.

Leave a Reply