Reprezentācijas foto nepieciešami katram uzņēmumam

Posted on Posted in Vispārīgs

Viens no mārketingā nozīmīgiem aspektiem ir tas, kā uzņēmums vizuāli pasniedz sevi un savu darbu, savus darbiniekus. Publiskajā telpā jebkurš materiāls par uzņēmumu tiek savienots ar foto attēliem vai video materiāliem. Un, lai izvairītos no tā, ka foto pašiem traucē spodrināt tēlu, labāk jau laikus padomāt par to, kā iegūt profesionālu foto arhīvu, kas kalpos kā bāze dažādiem mārketinga materiāliem. Medijiem var iesniegt paša uzņēmuma sagatavotus foto materiālus.

Ja nekā tāda nav, tad ir jārīko profesionāla fotosesija. Ar profesionālu šeit ir domāts tiešām kvalificēta fotogrāfa darbs, jo gala rezultātam jābūt labam. Uz šo nav vērts taupīt, fotosesija nav tik dārga, lai normāls uzņēmums to nevarētu apmaksāt.

Ko fotografēt?

ofissVispirms jau vajadzētu sagatavot labas bildes, ko likt mājaslapā. Parasti mājaslapās ir sadaļa par personālu, par vadību. Tur tad arī vajadzētu parādīties kvalitatīvām un lietišķām fotogrāfijām. Nevis liek savas pludmales bildes vai mirkli kafijas pauzē. Parasti tie ir sejas portreti, kas atgādina dokumentu fotogrāfijas. Tikai šajā gadījumā smaidīt drīkst un pat vajadzētu.

Ja kādas konkrētas personas izvirzītas par uzņēmuma sejām, kas figurē mārketinga materiālos, sniedz intervijas, tiekas ar sadarbības partneriem, tad šiem cilvēkiem īpaši jāpadomā par plašāku foto klāstu. Te var noderēt stilista un grima meistara palīdzība. Viņi palīdzēs saposties, fotogrāfs parūpēsies par atbilstošu vidi un fotogrāfjām. Un iegūtais rezultāts noteikti būs izmantojams ilgāku laiku, tie būs noderīgi foto arhīvi uzņēmuma īpašumā, kas var jebkurā situācijā atvieglot mārketinga darbu, komunikāciju, izvairīties no neatbilstošas kvalitātes materiālu nokļūšanas publiskajā telpā.

Parādīt uzņēmuma ikdienu

Profesionāla fotosesija var noderēt arī tam, lai dokumentētu un parādītu uzņēmuma ikdienas darbu. Šādu informāciju novērtē un labprāt apskatās klienti un sadarbības partneri. Mājaslapa tikai iegūs, ja tajā būs pieejami materiāli no ikdienas uzņēmumā. Tas palīdz veidot atvērtu attieksmi, parādīt, ka nav nekā slēpjama. Klients novērtē atklātību un atvērtību. Tā ir ielaišana aizkulisēs, jo citādi jau patērētājs sastopas tikai ar gala produktu, bet nezina, kāds ir stāsts, kā tas viss tapis.

Uzņēmuma ikdienas procesu iemūžināšana ļauj arī parādīt, ka uzņēmums nav tikai vadība, bet arī citi darbinieki, kuru darbs ir ļoti būtisks un neaizstājams, tās ir lielāka mehānisma būtiskas skrūvītes, lai viss veiksmīgi darbotos. Tādā veidā var novērtēt un atspoguļot darbinieku nozīmi, kas ir svarīgi katram padotajam.

Iespējas, ko sniedz moderna un mūsdienīga tehnika, digitālās iespējas — tas viss nāk uzņēmumam tikai par labu, paplašina veidus, kā runāt ar savu mērķaudioriju, kā panākt vēlamo rezultātu, strādāt pie publiskā tēla veidošanas. Un kvalitatīvas fotografijas tajā ieņem būtisku nozīmi. Tagad, kad uzņēmumi veido kontus sociālajos tīklos, tas ir vēl svarīgāk, jo tur galvenais komunikācijas instruments ir laba fotogrāfija, teksts parasti ir mazāks, to arī pamana tikai pēc tam. Ja uzņēmums šajā jomā vēl neko nav darījis savā labā, tad tas noteikti ir jāsāk darīt, jo tādā veidā var veicināt atpazīstamību, vairot mārketinga panākumus.

Leave a Reply